Author Topic: Lazio drakt Sam Allardyce har sagt at Davy Klaassen burde ha gjort fotball sin prioritet over penger  (Read 361 times)

ClevelandM

• Newbie
  • *
  • I like my hobby Rock collecting. Appears boring? Not! I try to learn Norwegian in my free time.
    • View Profile
Napoli drakt Sam Allardyce har sagt at Davy Klaassen burde ha gjort fotball sin prioritet over penger da han fikk sjansen til å starte sin karriere i Napoli denne uken. Everton-sjefen hevder at en deadline-dagslånsflytting til de italienske tittelkafferne kollapset på grunn av en tvist om Klaassens bilderettigheter. The £ 23.6m sommeren signering har blitt frosset ut under Allardyce, og vaktmester David Unsworth før han, har gjort tre Premier League starter siden hans ankomst fra Ajax. Allardyce mener at Nederlandsk internasjonal savnet en innbydende mulighet til å spille: Det virket ikke det vanlige problemet å stoppe en overføring gjennom. Han la til: Det er spillerenes styrke med agenten. Det er ikke noe annet vi kan gjøre med det. Hvis jeg sitter i den stillingen og har en agent, jobber agenten for meg, ikke omvendt. For meg ville det aldri vært en økonomisk beslutning. Selv om jeg miste penger, ville jeg gå fordi jeg ville ønske å spille fotball. Davy ønsker å spille, men om han Roma drakt fikk full historien jeg ikke vet. Jeg kan egentlig ikke spekulere mye mer, annet enn Davy er skuffet, og vi er skuffet. Allardyce foreslo Napolis krav på å eie midtbanespillerens bilde rettigheter, selv midlertidig, var roten til problemet. Tilsynelatende er det normen på den klubben, sa han. Om bildrettighetene ikke er validert eller overtakes av klubb, vet jeg ikke. Det var helt ned til agent og Napoli virkelig. Allardyce insisterte Klaassen ville ikke bli utryddet fra første lagspill. Davy Klaassen gir deg ikke slike problemer noen spillere gjør når de ikke er involvert. Han Juventus drakt er en super profesjonell og en super gutt, og han kommer inn og prøver sitt beste i trening hver dag. Allardyce har sagt at Everton kunne signere Theo Walcott for en nedsatt £ 20m på grunn av Arsenals respekt for vingen. Walcott er satt til å møte Arsène Wenger side på lørdag litt over fjorten dager etter å ha avsluttet en 12-årig karriere med klubben. Han har hatt en imponerende start på Everton, scoring begge målene i en viktig seier over Leicester City i midtuke og skape en utligning mot West Bromwich Albion på debut. Walcott var på ingen måte et billig oppkjøp, særlig ettersom Everton matchet Arsenal-lønnen på 110 000 dollar i uken, men avgiften var ikke ublu i dagens marked for en 28-årig England-internasjonal med 397 kamper og 108 mål i topp -flight fotball. PSG drakt Walcott hadde også 18 måneder på sin Arsenal-kontrakt, men respekten mellom begge parter, Allardyce har hevdet, gjort for en ukomplisert og billigere overføring. Jeg tror at mange forhandlinger ble gjort av Theo, sa han. På grunn av hans tjeneste til klubben og det faktum at han ville akseptere hva Arsène gjorde - er han ikke en plagsom spiller som ville kaste lekene ut av vognen - den respekten mellom ham og klubben resulterte i bevegelsen. Han kunne ha gått tilbake til hjemby klubben Southampton som var våre store rivaler, men utfordringen han ser på Everton - kan han få Everton til hvor de vil være? - han ville hjelpe i det. Det er ingen enkle forhandlinger med Arsenal, tro meg, men til slutt begynte forhandlingene hvor vi gjorde og insisteringen for første gang fra Theo som han ønsket å forlate, pluss respekten de har for hverandre og tjenesten han ga, var sannsynligvis en faktor. Allardyce nektet å bekrefte at Walcott ville starte mot sin gamle klubb. Vi må være litt forsiktig, sa han, fordi han spiller 90 minutter to ganger på tre dager, er ikke noe han har vært vant til denne sesongen, selv om han ikke har hatt skade. Séamus Coleman står overfor en lignende vurdering etter sin enestående avkastning fra en 10 måneders lay-off med et knust ben på onsdag. DulciecjG maglie calcio AntonioHa
 ReynaldoT fotballdrakter VNFMerril
 BillyEarl maglie calcio DarrenjrE
 ChandabzA billiga fotbollstrjor Chassidyl
 ReinaMorr fotballdrakter barn Macqkmlj
 AugustWhi fotballdrakter AdeleClap
my web blog; Chelsea drakt

AldenRam

• Hero Member
    • View Profile
    • write essay for me. paper writing services
First Impressions
« Reply #1 on: June 19, 2019, 04:18:27 AM »